Navodila za uporabo spletne strani

INTERNETNE VSTOPNICE

 

1.    Domača stran

1.1.            Navigacijski meni

 

 

 

Domov – povezava na domačo stran, kjer se izpišejo aktualni dogodki;

 

Košara – pogled na vsebino košare oz. na izbrane vstopnice. Povezava je ekvivalentna kliku na gumb ;

 

Navodila – povezava na stran, kjer se nahaja dokumentacija za pomoč pri uporabi spletne strani;

 

Moj nakup – povezava na stran, kjer lahko dostopate do informacij o že opravljenih nakupih preko spletne strani.

 

1.2.            Koledar

Koledar uporabniku omogoča, da z izbiranjem poljubnih datumov za prikaz, izmed vseh dogodkov, izbere samo tiste, ki se izvajajo na izbrane datume.

 

Postopek:

 

S klikom na želeni datum dobi datum obrobo kvadrata in je izbran. Izbrati je mogoče več datumov naenkrat.

 

S klikom na gumb  se prikažejo samo tisti dogodki, ki se izvajajo v teh terminih.

Če se tiste dni ne izvaja noben dogodek, se izpiše opozorilo »Žal za iskani datum ni zabeleženega nobenega dogodka«.

 

 

 

 

 

1.3.            Prikaz dogodkov

Uporabnik lahko izbere tri različne načine prikaze dogodkov:

 

Izbrani dogodki prikazujejo vse dogodke, ki se izvajajo na dneve izbrane s pomočjo koledarja.

 

Aktualni dogodki prikazujejo vse dogodke za tri mesece vnaprej, šteto od tekočega datuma.

 

Vsi dogodki prikazujejo vse dogodke, ki se nahajajo v bazi podatkov.

1.4.            Prijava

Za pregledovanje dogodkov in izbiranje želenih vstopnic v košaro, prijava v sistem ni potrebna, za sam nakup vstopnic pa je prijava obvezna.

Uporabnik se prijavi z uporabniškim imenom in geslom, ki ga je prejel na svoj elektronski naslov ob registraciji v sistem.

 

 

 

 

V primeru, da je uporabnik pozabil geslo, s klikom na gumb  v novo nastalo okence vpiše svoje uporabniško ime oz. e-mail. Pozabljeno geslo bo poslano na uporabnikov dani elektronski naslov.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5.            Registracija

Pri registraciji novega uporabnika je pomembno, da je za uporabniško ime izbran veljaven elektronski naslov, saj se v primeru pozabljenega gesla ali pri poročilu o uspešnosti plačila, na ta elektronski naslov pošlje obvestilo.

 

Pri kreiranju novega uporabniškega imena oz. e-maila se lahko na zaslonu izpiše opozorilo »Žal uporabniško ime že obstaja. Prosimo izberite novega.«. Le-to pomeni, da je vneseno uporabniško ime že v uporabi nekega drugega uporabnika.

V tem primeru mora uporabnik vnesti novo uporabniško ime oz e-mail.

 

 

 

 

 

 

 


2.    Izbira vstopnic

Izbira vstopnic je omogočena na dva načina:

 

2.1.            Slika dvorane

Do slike dvorane pridemo s klikom na gumb , ki se nahaja na strani opisa izbranega dogodka.

 

Izbira sedeža:

V dvorani izberemo sedež tako, da na njega enkrat kliknemo, izbrani sedež potemni. Če smo se pri izbiri zmotili, sedež s ponovnim klikom odstranimo. Vsak sedež vsebuje balonček z informacijami o poziciji ter ceni. Balonček se prikaže, ko se z miško za nekaj trenutkov postavimo na izbran sedež.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izbrane sedeže potrdimo s klikom na gumb , ki se nahaja nad sliko dvorane. Sedeži se sedaj nahajajo v košarici.

 

Vsaka slika dvorane vsebuje na dnu strani tudi legendo za lažje razumevanje oznak na sliki.

 

2.2.            Spustni meni

Izbira sedeža:

Sedež izberemo tako, da preko spustnega polja najprej izberemo kvaliteto sedeža, se pravi pozicijo sedeža v dvorani (npr. parter, loža,…), nato pa še število sedežev, ki jih želimo izbrati.

 

Izbrane sedeže potrdimo s klikom na gumb . Sedeži se sedaj nahajajo v košari.

 

2.3.            Košara

Vsi izbrani sedeži se pred nakupom vstopnic nahajajo v košari.

 

Za nadaljevanje s plačilom vstopnic, ki so v košari, mora biti uporabnik obvezno prijavljen.

 

V primeru da uporabnik ni prijavljen, se mu pri pogledu v košaro izpiše opozorilo »Plačilo lahko opravijo samo prijavljeni uporabniki!«, klik na gumb  pa ga avtomatično prestavi na stran za prijavo.

 

 

 

V primeru da v košari ni izbranega nobenega sedeža, se pri kliku na gumb  izpiše opozorilo .

 

 


3.    Nakup vstopnic

3.1.            Plačilo preko plačilnega obrazca

 

V plačilni obrazec uporabnik vnese manjkajoče podatke.

Znesek se iz košare v obrazec prenese avtomatično.

Plačilo se nadaljuje s klikom na gumb .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V primeru da uporabnik pozabi izpolniti katero izmed obveznih polj, se mu pri kliku na gumb

 

 na ekran izpiše opozorilo  z informacijo katero obvezno polje še ni izpolnjeno.

 

 

Plačilo se nato nadaljuje s klikom na gumb , kjer uporabnik v novem obrazcu izpolni polja z ustreznimi podatki.

 

3.2.            Zaključek plačila

Pri zaključku plačila se uporabniku izpiše sporočilo o uspešnosti plačila oz. opravljene transakcije.

 

V primeru izpisa »Transakcija je uspešno zaključena« se na ekran poleg zahvale za nakup izpišejo tudi osnovna navodila za prevzem vstopnic in sporočilo o prejemu enakega poročila na elektronski naslov.

 

Poleg izpisa kupljenih vstopnic se izpiše tudi koda , s katero lahko uporabnik prevzame svoje vstopnice pri blagajni dvorane. Tudi izpis kupljenih vstopnic in koda sta poslana na uporabnikov elektronski naslov.

 

3.3.            Tiskanje kupljenih vstopnic

Tiskanje izpisa kupljenih vstopnic je omogočeno na dva načina:

 

Oba omenjena načina sta t.i. prijazna do uporabnika, saj se natisnejo samo vstopnice s kodo, brez dodatnih elementov, ki se nahajajo na originalni spletni strani

 

Tiskanje preko internetnega brskalnika

 

Izpis kupljenih vstopnic se lahko natisne s pomočjo ukaza v brskalniku Internet Explorer, Datoteka à Predogled tiskanja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tiskanje preko gumba Natisni vstopnice

Izpis kupljenih vstopnic se lahko natisne s klikom na gumb .


4.    Moj nakup

4.1.            Prijava v Moj nakup

Prijava v Moj nakup uporabniku omogoča pregled nad opravljenimi nakupi preko spletne strani. Opisi nakupa so razvrščeni po kronološkem vrstnem redu, z najnovejšim na vrhu.

 

Če je uporabnik že prijavljen na spletni strani, dodatna prijava v Moj nakup ni potrebna.

 

Če uporabnik še ni prijavljen na spletni strani, se v Moj nakup prijavi z uporabniškim imenom in geslom, ki ga je prejel na svoj elektronski naslov ob registraciji v sistem oz. ga uporablja za prijavo na spletno stran.

 

V primeru, da je uporabnik pozabil geslo, s klikom na gumb  v novo nastalo okence vpiše svoje uporabniško ime oz. e-mail. Pozabljeno geslo bo poslano na uporabnikov dani elektronski naslov

 

 

 

 

 

4.2.            Izpis opravljenih nakupov

Seznam opravljenih nakupov je urejen kronološko, pri čemer je najnovejši nakup na vrhu seznama.

 

Vsak nakup v seznamu vsebuje informacije o nakupu (znesek, število vstopnic, koda za prevzem vstopnic …) ter seznam vseh dogodkov za katere je bil opravljen nakup vstopnic.

 

 

Do ponovnega izpisa kupljenih vstopnic oz. do podrobnejših informacij o nakupu pridemo s klikom na povezavo .

 

4.3.            Sprememba gesla

V levem zgornjem kotu okenca Moj nakup se nahaja gumb za spremembo gesla , ki uporabniku omogoča zamenjavo starega gesla z novim geslom.

 

 

 

Uspešna sprememba gesla se potrdi z izpisom »Geslo je bilo uspešno spremenjeno.«

 

V primeru napake, uporabnik dobi povratno informacijo o narejeni napaki.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.4.            Pozabljen PIN

Če organizator prireditev nudi možnost plačila s plačilno kartico imenovano Kartica ugodnosti organizatorja prireditev, potem se v levem zgornjem kotu okenca Moj nakup nahaja gumb za pridobitev pozabljenega PIN-a za Kartico ugodnosti organizatorja prireditve.

Gumb  uporabniku omogoča pridobitev PIN številke, ki jo je izbral ob registraciji oz. nakupu kartice ugodnosti.

Pogoj pridobitve PIN številke je prijava v sistem z uporabniškim imenom, ki je bil dan organizatorju prireditev ob registraciji kartice za spletni nakup.

 

Pozabljena PIN številka bo po uspešnem vnosu številke Kartice ugodnosti poslana na uporabnikov elektronski naslov (uporabniško ime).

 

V primeru napake, uporabnik dobi povratno informacijo o narejeni napaki.

 


5.    Tuji jeziki

Spletna stran podpira štiri tuje jezike, odvisno od organizatorja prireditev. S klikom na ustrezno sliko zastave, se jezik spletne strani spremeni v izbrani tuji jezik.

 

Hrvaški jezik

Angleški jezik

Nemški jezik

Slovenski jezik

 

Klik na slovensko zastavo vrne spletno stran nazaj v slovenski jezik.


6.    Koda za dodatni popust

Koda za dodatni popust je beseda sestavljena iz številk, črk ali kombinacije obeh. Kodo se lahko pridobi po enem od uveljavljenih načinov obveščanja (elektronska pošta, SMS sporočilo, …) s strani organizatorja prireditev.

 

Za vnos kode je potrebno obkljukati polje pred napisom Koda za dodatni popust.

 

S klikom na gumb  potrdimo vnos kode v novo polje.

Cene vstopnic se osvežijo takoj.

 

V primeru napake, uporabnik dobi povratno informacijo o narejeni napaki.

 

 

 

Uveljavljanje kode za dodatni popust se izključuje z možnostjo plačila vstopnic s kartico ugodnosti organizatorja prireditev (če organizator tako kartico ponuja). Na ekran se izpiše naslednje opozorilo: